Toimitusehdot ovat voimassa tilattaessa Kantoliinayhdistys ry:ltä (myöhemmin KLY) tuotteita verkkokaupan kautta.

Kantoliinayhdistyksen verkkokaupassa on myynnissä vaihtuva valikoima yhdistyksen kannatustuotteita ja yhdistyksen jäsenyyksiä. Myös yhdistyksen järjestämien koulutusten ja tapahtumien osallistumismaksuja voi ostaa verkkokaupasta ja maksaa nettipankkitunnuksilla.

Tilauksestasi saat sähköpostiisi automaattisen vahvistusviestin. Ilmoittautumiset tapahtumiin ovat sitovia. Varmistathan, että ilmoittamasi tiedot ovat oikein. Ilmoittautumisen voit siirtää edelleen toiselle henkilölle (huomaathan, että jäsenhintaiset ilmoittautumiset voit siirtää vain toiselle KLY:n jäsenelle). Ilmoittautumismaksuja ei palauteta vaikka osallistuminen peruuntuisi.

Ostaessasi jäsenyyden, jäsenyys on voimassa heti, kun se on verkkokaupan kautta nettipankkitunnuksilla maksettu. Vahvistusviestissä saat väliaikaisen jäsennumeron. Jäsensihteerimme lähettää varsinaisen jäsennumeron sähköpostitse, kun jäsentiedot on tallennettu Kantoliinayhdistyksen jäsenrekisteriin eli noin viikon sisällä.

Tuotteet postitetaan noin viikon sisällä tilauksesta tilaajan ilmoittamaan osoitteeseen. Toimitusaika saattaa väliaikaisesti olla tätä pidempi esimerkiksi kesä- ja loma-aikoina. Tuotteet toimitetaan Postin kautta kirjeenä tai pakettina.

Toimitamme verkkokaupan kautta ostettuja tuotteita ainoastaan Suomeen. Mikäli haluat tilata tuotteita ulkomaille, ota yhteyttä kannatustuotevastaava@kantoliinayhdistys.fi -osoitteeseen.

Tuotteet voi maksaa CheckOut-painikkeen kautta verkkopankkimaksuna. Palvelun tarjoaa Suomen Verkkomaksut Oy. Maksu maksetaan omien pankkitunnusten avulla. Jotta tilaus rekisteröityy oikein, tulee maksun maksamisen jälkeen palata takaisin ostoskoriin.

Mahdollinen alennuskoodi syötetään ostoskorissa sille varattuun paikkaan. Alennuksia ei anneta jälkikäteen. Alennuskoodin väärinkäyttö johtaa tilauksen perumiseen.

Tuotteilla on 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus, mikäli tuote on käyttämätön ja myyntikelpoinen. Asiakas maksaa palautuksen postituskulut. Tilauksen postikuluja ei hyvitetä. HUOM: Jäsenyyksillä ja ilmoittautumisilla tapahtumiin ei ole palautusoikeutta.

Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Yhteystietoja ei luovuteta eteenpäin eikä niitä käytetä suoramarkkinointiin tai mihinkään muuhunkaan tilauksen toimitusta koskemattomaan asiaan. Maksaessasi jäsenyyden KLY:n verkkokaupan kautta hyväksyt samalla sen, että nimesi, osoitteesi sekä yhteystietosi ja kotipaikkasi tallennetaan KLY.n jäsenrekisteriin.

Manuaalinen aineisto säilytetään niin, etteivät ulkopuoliset tai muut kolmannet osapuolet pääse rekisterin tietoihin käsiksi. Kaikki vanhentunut tai virheellinen tieto hävitetään.

Elektronisesti talletetut tiedot säilytetään niin, etteivät ulkopuoliset tai muut kolmannet osapuolet pääse rekisterin tietoihin käsiksi. Kaikki vanhentunut tai virheellinen tieto hävitetään.